vrijdag 9 januari 2009

Week 1 Oefening 1

Om nu al iets te schrijven, laat staan een mening te hebben, over de weblogsoftware (wel een lekker scrabblewoord trouwens) die ik gekozen heb, tja, dat vind ik nog al wat voor een beginner. Ik heb eigenlijk gewoon het cursusadvies gevolgd en voor Blogger gekozen omdat me dat aangeraden is. Dus een vergelijking gaat niet lukken. Wat ik er hooguit over kwijt kan is dat het zich nogal "vanzelf wijst". In tegenstelling tot bijvoorbeeld bij de aanschaf van een nieuw apparaat, waar ik bijvoorkeur de gebruikaanwijzing niet van lees en op allerlei knopjes ga drukken tot dat het werkt, hou ik mij nu, vast uit angst, heel netjes aan de instructies. Maar een mening? Nee. Die heb ik nog niet.

3 opmerkingen:

  1. jep sluit me aan bij henk! Prachtnaam inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sluit ik me ook bij aan, als je maar niet gelijk in slaap valt, want de foto in je profiel is al aan het kantelen. Wakker blijven dus.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die mening komt vanzelf...

    Retteketet naar Beterbeth, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen