dinsdag 27 januari 2009

Week 3 dingetje 6


dienstauto mei 2006 1
Originally uploaded by beterbeth
Net behoorlijk op m'n flickr gekregen. Beetje flauw maar je moet wat. Wat een prachtige foto van de dienstauto van de Zeeuwse Bibliotheek. Met some help of a friend (de eerste keer dat ik mijn werkelijk voortreffelijke docent, coach en collega om hulp heb gevraagd) is het gelukt deze foto te plaatsen. Meer foto's in de gefabriceerde set, zie www.filckr.com/photos/beterbeth. Flickr is één van de 2.0 ontwikkelingen die ik geweldig vind. Ook zinvol en op verschillende manieren ook professioneel zeer goed te gebruiken. Denk aan de Beeldbank Zeeland, aan Standplaats en natuurlijk als kluisje voor eigen foto's. Wat me wel weer verbaast, maar ik ben een oude man, is dat mensen zo gemakkelijk ook zeer private zaken en voorkeuren in kleur en beeld met werkelijk de hele wereld willen delen. Volgens mij alweer 100 woordjes.

4 opmerkingen:

  1. Sip,

    Even doorgaan met erg flauw zijn:
    filckr of flickr

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat die kar nu bij jou voor de deur?
    Alle gekheid op een stokje.. sluit me aan bij je ideeën. Daar kan meer mee gedaan worden hier in de bieb.

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's een puike masjien inderdaad!

    Leuke bijdragen hoor Sip. Lijkt me ook wel tof als je je columns hier ook zet. Dan kunnen we nog eens een beetje gaan verwijzen. En zit je keer op keer in no time aan die 100 woorden bovendien :-)

    Succes met het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een terechte en dodelijke reacties. Bet met een d! Fataal. Leermoment:lees eerst je posts voor je ze plaatst en benoem geen analafabete dislecten (staat trouwens niet in het Groene boekje) als pr-functionaris.

    BeantwoordenVerwijderen