donderdag 26 maart 2009

Week 11 BibliotheekDing 18


Prima web 2.0 toepassing. Opnieuw, ik verval vast in herhaling, zie ik voor professioneel gebruik heel veel mogelijkheden en privé is het vermoedelijk geweldig voor hen die er behoefte aan hebben. Ik ben zelf niet zo'n leesclubman. Degenen die mij dierbaar zijn en ook lezen hebben zo'n ander tempo, of andere voorkeuren, dat we zonder moeite het gesprek gaande houden. Toch een plaatje en tipje van de sluier. Ik heb niet de neiging om meteen in gesprek te gaan met onbekenden die mijn voorkeuren delen. Sterker nog, het enkele feit dat je onder de naam Anita 23, Koetjeboeh, AppelsenPeren of Jurky bent ingeschreven bij LibraryThings, is voor mij voldoende reden niet in discussie te gaan over Het Bureau.

1 opmerking:

  1. Dit is wel een heel klein sluiertje opgelicht. Ik zou bijna zeggen daar kun je LibraryThing niet mee lastig vallen. Maar toch leuk dat je het bekeken hebt.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen